turkiye ogrenci olaylari  



  1. (msk  #1654952): bu arada kim devlete ayaklanmış? kim saldırmış? denizler amerikan askerlerini kaçırmıştı. onlar da mı yoksa bizim askerlerimiz?

    ya da eylemlerde coplanan, biber gazı sıkılan bunun karşısında meşru direnme hakkını kullanan  eylemci muhalefet güçleri mi ayaklanıyormuş. bu ülkenin yasalarında "Herkes, önceden izin almadan, silahsız ve saldırısız toplantı ve gösteri yürüyüşü düzenleme hakkına sahiptir" var. ve bu yasa devlet tarafından yıllardır çiğnenmektedir. devlete ne ceza verilecek peki?
    saila toron, 11.05.2008 09:14



  2. (saila toron  #1655028): şimdi sana bir soru. bizim ülkemize gelmiş, -şerefsizin teki de olsa- ülekmizin koruması altındadır ve ülkeden ayrılasıya kadar onları korumak ülkenin vazifesidir. sadece amerikan askerlerini kaçırmayıp türkiyeyi uluslararası bir kaosa sürüklemektir..

    diğer yandan bakacak olursak ülke içi çatışmalarda en çok kim zarar görür? Bu kadar dar bakmayın olaylara arkadaşlar lütfen...

    (saila toron  #1655027): devletin şiddet yanlısı olması, birilerini maşa olarak kullanmasından bahsediyorsun. bunlarla ilgili söylentilerden başka bir şey yok... neden mi böyle düşünüyorum? çünkü bir faşiste sorsan devrimcileri amerika örgütlüo devlet örgütlüo diyeceklerdir. onlar da kendilerine göre haklıdır siz de haklısınız.

    1- sağ-sol çatışması darbe sebeplerinden biri değil midir?
    2- darbeye sebep olanların toplum nezdinde hiç mi suçları yoktur?
    3- niyeti ne olursa olsun bir insanın ülkesine(istemeden de olsa zarar vermesi) onu savunulabilir yapar mı?
    4- anayasa ve yasalar dışında hareketlerde bulunan her kim olursa olsun cezalandırılmalı mıdır?
    5- deniz gezmiş aşırı sağcı veya alpaslan türkeş aşırı solcu olsalardı, ikisi hakkında da aynı şeyleri düşünebilecek miydiniz?
    msk, 12.05.2008 01:50
  3. (msk  #1656218): abd ülkemizi üs olarak kullanıyor bize sömürge rolü biçiyor, sen de diyorsun ki "ülkemizin koruması altındadır". resmi olarak böyledir, haklısın. ama işin özünde amerikan sömürgesi olmaya karşı çıkanların eylemidir onları kaçırmak. zaten denizler biliyorsun kıllarına zarar vermeden serbest bıraktı onları. yani uluslararası bir kaosa neden olmadılar.

    demişsin ki herkes diğerine abd işbirlikçisi, devlet işbirlikçisi diyor. devlet konusunda devletin kimin kolladığı bu kadar açıkken, solculara yönelen katliamlar bir türlü aydınlatılmıyorken, katiller korunuyorken "iki taraf da diğerini suçluyor" diyerek işi bilinemezliğe vurmak biraz saflık olmuyor mu? abd konusuna gelince. solcuların abd yanlısı olduğunu söylemek biraz insaf gerektirir. halbuki öte yandan birçok araştırmada cia destekli özel harp dairesinin mhp ile olan ilişkileri ortaya konmuştur.

    1- haklısın bu çatışmalar darbe sebebi olarak kullanılmış ve zaten ülkücüler solcuların üzerine salınmak suretiyle bu çatışma ortamı yaratılmıştır. yoksa solcuların işi zaten ülkücülerle değildi. şu anda değil zaten yeter ki saldırmasınlar. ama işte yıl 2008 uludağ, dtcf, akdeniz üniversitesi vs. umarım devam etmez.

    2- darbeye sebep olanlar konusunda farklı düşünüyoruz sanırım. benim dediğim şu ki darbeyi yapacak olanlar eliyle hazırlandı bütün bu oyunlar zaten.

    3- solcuların bu ülkeye zarar verdiğini düşünmüyorum. kastın oysa tabi.

    4- anayasa ve yasaları öncelikle devlet ihlal ediyorsa kim kimi cezalandıracak?

    5- isimlerinin değişmesi ne farkeder ne yaptığına bakarım ben.
    saila toron, 12.05.2008 02:10
  4. (msk  #1656218): abd ülkemizi üs olarak kullanıyor bize sömürge rolü biçiyor, sen de diyorsun ki "ülkemizin koruması altındadır". resmi olarak böyledir, haklısın. ama işin özünde amerikan sömürgesi olmaya karşı çıkanların eylemidir onları kaçırmak. zaten denizler biliyorsun kıllarına zarar vermeden serbest bıraktı onları. yani uluslararası bir kaosa neden olmadılar.

    demişsin ki herkes diğerine abd işbirlikçisi, devlet işbirlikçisi diyor. devlet konusunda devletin kimin kolladığı bu kadar açıkken, solculara yönelen katliamlar bir türlü aydınlatılmıyorken, katiller korunuyorken "iki taraf da diğerini suçluyor" diyerek işi bilinemezliğe vurmak biraz saflık olmuyor mu? abd konusuna gelince. solcuların abd yanlısı olduğunu söylemek biraz insaf gerektirir. halbuki öte yandan birçok araştırmada cia destekli özel harp dairesinin mhp ile olan ilişkileri ortaya konmuştur.

    1- haklısın bu çatışmalar darbe sebebi olarak kullanılmış ve zaten ülkücüler solcuların üzerine salınmak suretiyle bu çatışma ortamı yaratılmıştır. yoksa solcuların işi zaten ülkücülerle değildi. şu anda değil zaten yeter ki saldırmasınlar. ama işte yıl 2008 uludağ, dtcf, akdeniz üniversitesi vs. umarım devam etmez.

    2- darbeye sebep olanlar konusunda farklı düşünüyoruz sanırım. benim dediğim şu ki darbeyi yapacak olanlar eliyle hazırlandı bütün bu oyunlar zaten.

    3- solcuların bu ülkeye zarar verdiğini düşünmüyorum. kastın oysa tabi.

    4- anayasa ve yasaları öncelikle devlet ihlal ediyorsa kim kimi cezalandıracak?

    5- isimlerinin değişmesi ne farkeder ne yaptığına bakarım ben.
    saila toron, 12.05.2008 02:10
  5. (saila toron  #1656222):

    işte sen solcu olduğun için darbe sebebini benden farklı düşünüosun ben ne sağcı ne de solcu biri olarak farklı düşünüyorum. sağcılara bunları söylediğimde de aynı cevabı veriyorlar...

    birileri saldırıyor belki onlar sağcı faşist bile değiller. sadece provakasyon amaçlı yapılıyor ve siz de hemen buna inanıyorsunuz. adamın alnında kılıç, sakalları vs incelersen normal biri olmadığını bilirsin.

    konuyu dağıtmak istemiyorum da bir örnek vereceğim. zamanında medya çarşambadaki ismailağa tarikatinin üzerine gitmeye başlamıştı. oradaki hocalardan biri bir müridi(!) tarafından bıçaklandı. eğer oralara yolun düştüyse bilirsin giyim tarzlarını vs. vs. adam tamamen onlardan biri gibi uduryormuş ve nedense adam dövülerek 2-3 dk içinde öldürülüyor. cemaatten kimse birşey anlamamış. öldüren ve onu öldürenlerin cemaatle alakaları olmadığı da ortaya çıktı sonra. uzun süre kamplarda eğitim gören adamlar. zaten 2-3 dk içinde 3 kişinin bir adamı döverek öldürmesi de özel eğitim gerektirir...

    neyse diyeceğim şu: bizim yaptığımız sadece oyuna gelmek. ister sağcı ister solcu olsun...
    ben buna karşıyım yoksa hiçbişey beni ilgilendirmiyor...
    msk, 12.05.2008 02:18
  6. (msk  #1656226): sen de kendine göre haklısın. ama bir bak incele olayları, yakalanamayan katiller kimleri öldürmüş, hangi tarafa yönelik katliamların sorumluları bunlar. zaten ülkü ocağındaki sıradan gençlerin işi olduğunu ben de düşünmüyorum. bunların hepsi derinlerden bir yerlerden tezgahlanıyor. 77 1 mayısı 3-5 gencin yapacağı şey değildir örneğin. maraş olayları profesyonelce planlanmıştır. ancak bu katliamlar faşist dediğim örgütlerce sahipleniliyor. bunlar cezaevine girip çıkarken bu örgütlerin mensuplarınca tezahüratlarla karşılanıyor. bir şekilde kanına girilmiş bir tetikçiye Hrant Dink öldürtüldü örneğin. ona "sen aslansın, kaplansın"  falan denildi hayatı karartıldı. 3-5 kişi yukarısı aydınlatılmamaya uğraşıldı. onunla ilgisi olduğu bilinen "yasal" bir parti (BBP) normal hayatına devam etti. ama bakıyorsun bir sürü fanatiği çıktı. trabzon seyircisi onu ve cinayetini sahiplenen pankartlar açtı. vs. vs. problem bu. problem böyle bir zihniyetin yaygın olması, birilerinin adam öldürmeye bu kadar yatkın olması.
    saila toron, 12.05.2008 07:41
  7. dünyadan marsa, sayın saila toron BBP devam edio da geçmişinde ve bugününde iyi kötü hep illegal örgütler terör örgütleri bulunan partilere laf ediyor musun?  DTP mesela?

    etmezsin.. neden? çünkü onlar terörist değil di mi..
    gundoganfa, 12.05.2008 10:18
  8. (gundoganfa  #1656258): dtp silahlı değildir, belki de terör konusunda kürt akımlarını şiddetten uzaklaştırabilmenin bir fırsatıdır. ama pkk ile bbp silahlıdır.
    saila toron, 12.05.2008 13:01
  9. dtp silahlı değilmiş, hadi canım sen de... eli sopalı palalı molotoflu tabancalı gençler de venüsten o zaman... bbp silahlı değil ama tko silahlıdır.

    http://www.polisajans.com/habergoster.asp?id=3828
    http://www.haberalemi.net/haber_detay.php?haber_id=37536
    http://www.bjkliyiz.biz/zaman-son-dakika-haberleri/14698-gozaltindaki-dtplinin-evinden-silah-cikti/
    http://www.milliyet.com.tr/2007/09/04/guncel/gun03.html
    http://www.esintiforum.com/f9/iranli-pkk-li-dtp-orgut-icin-calisiyor-481/
    http://www.gazetelertr.com/teroristin-dtp-itirafi.html
    http://www.tempohaber.com/default.asp?page=read&id=1826
    http://www.yildizz.com/arsiv.asp?DID=17177
    http://www.uskudarweb.com/haberler/haber_58016.htm
    http://groups.google.hr/group/VatanTurk/browse_thread/thread/c8e25a353b93dd01
    http://www.ibneyiz.biz/pkk/2007/dtp-barzani-agzi-ile-konustu/
    http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=669673
    http://www.moralhaber.net/3098_Teroristin-kontorleri-DTP-den---.htm
    ERZURUM'un Karaçoban İlçesi kırsalında güvenlik kuvvetleri ile girdikleri çatışmada silahlarıyla yakalanan 3 teröristin ifadeleri üzerine DTP Karaçoban İlçe Başkanı Fehtah Dadaş ile yeğeni Ersin Dadaş gözaltına alındı.
    gundoganfa, 24.05.2008 18:54 ~ 19:06
/ 5


 
liste